Sotheby's magazine, 2022-1

70 ARCHITECTURE& INTERIORS To ta a l b e l e v i n g Koudijs biedt een totaalbeleving, waarbij het de klanten aan niets ontbreekt. In speciale experience rooms zíén zij niet alleen een legio aan mogelijkheden qua beeld en geluid, maar erváren ze die ook. “Je vindt in onze winkels geen krankzinnig groot assortiment, maar onze selectie van topproducten en -apparaten,” vervolgt Koudijs. “Door de keuze te beperken overdonderen we onze klanten niet, maar helpen we ze op weg naar een systeem dat exact aansluit op hun wensen en behoeften. En staat hét product er niet tussen, dan bestellen we het.” E é n a a n s p r e e k p u n t Van Uden: “Wij ontzorgen onze klanten volledig. Of het nu gaat om een compleet nieuwbouw- of renovatieproject of de aankoop van een televisie. Iedereen ontvangt bij ons die uitmuntende service waar we al ruim 105 jaar om bekend staan. Daar hoort óók een goede nazorg bij.” Bij veel installatiebedrijven is de opdracht na oplevering klaar; niet bij Koudijs. “Wij vinden een goede nazorg essentieel. Daarnaast bieden we oplossingen op maat. Hierdoor heb je altijd één aanspreekpunt voor al je vragen. Is je televisie, espressoapparaat of wasmachine na twee jaar kapot, werkt je wifiverbinding niet optimaal of zijn er vragen over het domotica-systeem, dan hoef je niet na te denken over wie te bellen.” S a m e n w e r k i n g Naast de fysieke winkels in Amstelveen en Amsterdam werkt Koudi js nauw samen met architecten en instal lateurs voor nieuwbouw- en renovatieprojecten. Koudi js: “Wi j adviseren, ontwerpen en begeleiden onze klanten bi j het real iseren van hun sl imme droomhuis. Techniek is ons terrein. Ook het wifisysteem instal leren we graag, omdat daar vaak al le andere systemen op aansluiten. Bi j ons geen gedoe met tussenschakels.” w w w . k o u d i j s o n l i n e . n l w w w . s c a p a h o m e . c o m service ends once the product has been delivered and installed. This is not the case with Koudi js. ‘We believe that excellent af ter-care is crucial. We therefore of fer custom solutions and appoint a dedicated contact person for any questions or concerns our customers may have. If your television, espresso machine or washing machine breaks down, if you are having trouble with your WiFi, or if you have questions about your home automation system, you always know who to call.’ C o l l a b o r at i o n In addition to their brick-and-mor tar shops in Amstelveen and Amsterdam, Koudi js also collaborates closely with architects and installers on newbuild and renovation projects. ‘We advise, assist and suppor t our customers in creating the smar t home of their dreams,’ says Koudi js. ‘Technology is our passion. We prefer installing everything ourselves, down to the WiFi system, as most other systems connect to it. We really are a one-stop shop in the truest sense of the word.’ w w w . k o u d i j s o n l i n e . n l w w w . s c a p a h o m e . c o m WIJ ADVISEREN, ONTWERPEN EN BEGELEIDEN ONZE KLANTEN BIJ HET REALISEREN VAN HUN SLIMME DROOMHUIS. TECHNIEK IS ONS TERREIN

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=